შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1-      4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9- 10 ქულა
მსჯელობა
ვერ მსჯელობს ნერვული და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ  მნიშვნელობაზე  იცის ზოგიერთი შესაბამისი ტერმინი
იცის ტერმინები, მაგრამ ვერ ახერხებს ნერვული და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ მნიშვნელობაზე მსჯელობას.
მსჯელობს ნერვული და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ მნიშვნელობაზე მაგრამ ზოგიერთ ტერმინს ზუსტად ვერ აკავშირებს  საჭირო მასალასთან
მსჯელობს ნერვული და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ მნიშვნელობაზე კარგად ერკვევა შესაბამის ტერმინოლოგიაში
მონაცემთა ანალიზი
საკუთარი თავის მაგალითზე  ვერ აკვირდება ადექვატურ რეაქციებს  ორგანიზმში  განვითარებული პროცესების ცვლილებისას
უჭირს ანალიზის გაკეთება ორგანიზმში მიმდინარე პროცესებზე დაკვირვებისას
მოსწავლე აკეთებს ანალიზს, მაგრამ ზუსტად ვერ აფასებს ორგანიზმში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებულ ცვლილებებს.
მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

No comments:

Post a Comment