კრიტერიუმები
|
1-
4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9- 10 ქულა
|
მსჯელობა
|
ვერ მსჯელობს
ნერვული და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ მნიშვნელობაზე იცის ზოგიერთი შესაბამისი ტერმინი
|
იცის ტერმინები,
მაგრამ ვერ ახერხებს ნერვული და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ მნიშვნელობაზე
მსჯელობას.
|
მსჯელობს ნერვული
და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ მნიშვნელობაზე მაგრამ ზოგიერთ ტერმინს ზუსტად
ვერ აკავშირებს საჭირო მასალასთან
|
მსჯელობს ნერვული
და ჰუმორული სისტემების მაკოორდინირებელ მნიშვნელობაზე კარგად ერკვევა შესაბამის
ტერმინოლოგიაში
|
მონაცემთა ანალიზი
|
საკუთარი თავის
მაგალითზე ვერ აკვირდება ადექვატურ რეაქციებს ორგანიზმში განვითარებული პროცესების ცვლილებისას
|
უჭირს ანალიზის
გაკეთება ორგანიზმში მიმდინარე პროცესებზე დაკვირვებისას
|
მოსწავლე აკეთებს
ანალიზს, მაგრამ ზუსტად ვერ აფასებს ორგანიზმში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებულ
ცვლილებებს.
|
მოსწავლეს შეუძლია
მონაცემთა ანალიზი და შეფასება
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment